نوشته شده توسط : سارا

برای موفقیت در کسب و کارتان ، باید به کارهایی که رقبا انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. در مورد رقبا فکر نکنید فقط به عنوان کسی که قصد دارید آن را شکست دهید ، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش دادن به شما دارند فکر کنید.

وقتی به کاری که رقبای شما انجام می دهند نگاه می کنید ، درمورد کارکردن و کار نکردن ایده خواهید گرفت. به احتمال زیاد ، در هر نوع شغلی که باشید ، رقبای شما حضور وب را ایجاد کرده اند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند؟ آیا آنها وبلاگ نویسی می کنند یا از تعداد زیادی گرافیک و فیلم استفاده می کنند؟

چگونه آنها با نام تجاری خود ارتباط برقرار می کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ آنها چقدر با مخاطب درگیر می شوند؟ فکر می کنید می توانید بهتر عمل کنید؟ اگر در رقابت در دنیای دیجیتال شرکت نکنید ، نمی توانید.

اگر افراد احتمالی شما شروع به جستجوی مشاغلی مشابه با شما کنند و بتوانند وب سایت رقبای خود را پیدا کنند ، اما نه وب سایت شما ، تجارت شما حتی در حال اجرا نیست. چشم انداز شما اگر از شما اطلاعاتی نداشته باشد نمی تواند شما را انتخاب کند. در این سناریو ، رقبا بدون در نظر گرفتن اینکه آیا وب سایت م websiteثری دارند یا پیام مشخصی دارند ، زودتر از شما مسابقه می دهند.

در دسترس مشتریان خود باشید
در دسترس مشتریان خود باشید

واضح است که در دنیای دیجیتال امروز ، اولین مکانی که مصرف کننده معمولی به دنبال خواسته خود می گردد آنلاین است. آنها به دنبال هر محصول یا خدمتی هستند ، به احتمال زیاد جستجوی خود را با Google شروع می کنند. اگر اصلاً حضور آنلاین نداشته باشید ، دیگر پیدا نخواهید شد و نمی توانید رقابت کنید.

اگر حضور آنلاین داشته باشید اما رقبای شما راحت تر پیدا شوند و ابتدا پیدا شوند ، هنوز ممکن است اصلا پیدا نشوید. علاوه بر ایجاد یک وب سایت ، یادگیری بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی است که می تواند به شما کمک کند فقط با داشتن اولین نامی که یک چشم انداز در جستجوی Google با کلمات کلیدی پیدا می کند و می تواند آنها را به سمت تجارت شما سوق دهد ، از رقبای خود جلوتر بروید.

س questionsالات ساده ای که ممکن است پاسخگویان سریع به آنها پاسخ دهند باید به راحتی در اینترنت قابل کشف باشند ، از جمله اینکه در کجا مستقر هستید ، در چه ساعاتی قرار دارید و در چه مواردی تخصص دارید. با نگاهی به وب سایت و وب سایت های رقبا در کنار هم ، چشم انداز شما باید قادر به مقایسه ساعت ها ، قیمت ها ، پیشنهادات ویژه و سایر موارد باشید.

به همین دلیل ضروری است که شما بدانید رقبا در چه وضعیتی قرار دارند. چشم انداز شما در حال حاضر هم شما و هم رقبا را بررسی می کند. آنها در حال مقایسه شما با یکدیگر هستند. چه چیزی را می فهمند؟

اجازه دهید مشتریان به شما مراجعه کنند
اجازه دهید مشتریان به شما مراجعه کنند

بازاریابی دیجیتال را به عنوان راهی برای دستیابی به دسترسی خود به افرادی که قصد دارید برای ارائه محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید ، در نظر بگیرید. دامنه تجارت شما می تواند فراتر از دیوار شما باشد. شما فقط می توانید با توجه به چشم اندازهای محلی مخاطبان بسیار بیشتری را جذب کنید.

با ایجاد حضور وب ، کسب و کار شما حتی در صورت بسته بودن برای کسب و کار باز است. شما می توانید فضایی را ایجاد کنید که در آن مشتریان بتوانند هر زمان شبانه روز به شما مراجعه کنند.

در صورت راحتی ، مشتریان و چشم انداز می توانند ایمیل شما را با سوالات ارسال کنند ، خرید کنند و فهرست موجودی شما را مرور کنند. مشتریان بالقوه ای که راهی برای مراجعه فیزیکی به شما ندارند ، هنوز هم می توانند با شما تجارت کنند ، خواه از نظر معلولیت ، حمل و نقل یا زندگی ساده محدود شوند. خیلی دور.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا

علاوه بر اطمینان از بارگذاری سایت در بالاترین سرعت ، شما همچنین می خواهید ناوبری خود را ساده کنید تا تجربه کاربر را بهبود ببخشید و منجر به تماس با شما شود.

از وب سایت فعلی خود راضی نیستید؟ WebFX می تواند کمک کند.

تیم های طراحی و توسعه وب ما در ایجاد وب سایت هایی که نتایج را برای مشتریان ما ایجاد می کنند تخصص دارند. تمام طراحی های ما از نظر موبایل نیز پاسخگو هستند ، بنابراین سایت شما عالی به نظر می رسد و عملکرد خوبی دارد - مهم نیست دستگاهی که شخصی برای دسترسی به آن استفاده می کند.

خدمات طراحی وب را مشاهده کنید

4. بازاریابی محتوا
برای اینکه بتوانید رتبه بندی جستجوی خود را افزایش دهید و به مشتریان بالقوه کمک کنید تا درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، باید محتوا را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید. اگر به دنبال کسب هدایت و درآمد بیشتر هستید ، بازاریابی محتوا با توجه به اینکه منجر به 3 برابر بیشتر از بازاریابی سنتی می شود ، یک استراتژی عالی است.

 

محتوای با کیفیت یکی از ملفه های اصلی بازاریابی محتوا است. محتوای با کیفیت به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مرتبط با مشاغل خود را هدف قرار دهید و به سوالات جستجوگران بپردازید ، که به نوبه خود به شما کمک می کند تا رتبه های بالاتری کسب کنید.

هنگام ایجاد محتوا ، مهم است که به کیفیت و عمق فکر کنید. آیا محتوای شما به طور م answerثر به س answerالات جستجوگران پاسخ می دهد ، یا آیا آنها را با س unالات بی پاسخ مواجه می کند؟ آیا شما دعوت به عمل (CTA) را شامل می شوید که خوانندگان را به وضوح راهنمایی می کند تا گام بعدی را بردارند؟

تفکر در مورد این س questionsالات به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که نه تنها در بالای نتایج جستجو قرار داشته باشد بلکه اطلاعات لازم برای بازدید کنندگان سایت را برای برداشتن مراحل بعدی با شرکت شما فراهم کند.

خدمات بازاریابی محتوا را مشاهده کنید

5. بازاریابی در شبکه های اجتماعی
عظیم 2.3 میلیارد نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، و این امر را به یک م valuableلفه ارزشمند بازاریابی دیجیتال تبدیل کرده است.

رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید - و با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر آنها در مورد محصولات و خدمات شما س questionsالی دارند ، می توانند مستقیماً در شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنند و از شما س askال کنند.

علاوه بر این ، گوش دادن به شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد روندهای اصلی و بینش در مورد افکار و نظرات مصرف کنندگان در رابطه با نام تجاری ، صنعت ، محصولات ، خدمات و حتی رقبا را کشف کنید.

می توانید از این اطلاعات برای آگاهی از سایر استراتژی ها استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک تولید کننده تجهیزات دستگاه های پزشکی هستید و س questionsالات زیادی دریافت می کنید یا متوجه مکالمه های مکرر در مورد نحوه کار یک محصول خاص می شوید ، می توانید برای رفع این نگرانی در وب سایت خود محتوا (شاید حتی فیلم نحوه ساخت) ایجاد کنید .

اکثر سیستم عامل های اجتماعی به شما امکان می دهند تبلیغات پولی را نیز انجام دهید تا مشتریان ایده آل خود را هدف قرار دهید و به آنها دسترسی پیدا کنید.

رسانه های اجتماعی نیز ابزاری ارزشمند برای خدمات دهی به مشتری هستند.

امروزه 70 درصد مردم از رسانه های اجتماعی برای خدمات مشتری استفاده کرده اند ، خواه این سوال را بپرسند یا نگرانی های صوتی راجع به یک محصول یا خدمات داشته باشند.

با پاسخگویی به موقع به نظرات شبکه های اجتماعی و به روشی که باعث می شود پیروان شما دیده و ارزش داشته باشند ، تأثیرگذاری خود را در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید. در نهایت ، این به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود اعتماد کنید و آنها را ترغیب کنید تا به مشتریان وفادار تبدیل شوند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا

بازاریابی دیجیتال در سالهای 2000 و 2010 پیچیده تر شد ، زمانی که [18] [19] گسترش دستگاههایی که توانایی دسترسی به رسانه های دیجیتال را داشتند منجر به رشد ناگهانی شد. [20] آمار تولید شده در سال های 2012 و 2013 نشان داد که بازاریابی دیجیتال هنوز در حال رشد است. [21] [22] با توسعه رسانه های اجتماعی در دهه 2000 ، مانند LinkedIn ، Facebook ، YouTube و Twitter ، مصرف کنندگان به شدت وابسته به الکترونیک دیجیتال در زندگی روزمره شدند. بنابراین ، آنها انتظار داشتند که یک تجربه کاربری یکپارچه در کانال های مختلف برای جستجوی اطلاعات محصول داشته باشند. تغییر رفتار مشتری ، تنوع فناوری بازاریابی را بهبود بخشید. [23]

از بازاریابی دیجیتال به عنوان "بازاریابی آنلاین" ، "بازاریابی اینترنتی" یا "بازاریابی وب" نیز یاد می شود. اصطلاح بازاریابی دیجیتال با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در ایالات متحده آمریکا بازاریابی آنلاین هنوز هم اصطلاح مشهوری است. در ایتالیا از بازاریابی دیجیتال به عنوان بازاریابی وب یاد می شود. بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان به خصوص پس از سال 2013 رایج ترین واژه شده است. [24]

رشد رسانه های دیجیتال سالانه 4/5 تریلیون تبلیغات آنلاین با هزینه رسانه های دیجیتال با رشد 48 درصدی در سال 2010 ارائه شده است. [25] بخش فزاینده ای از تبلیغات ناشی از مشاغل استخدام تبلیغات آنلاین رفتاری (OBA) برای متناسب سازی تبلیغات برای کاربران اینترنت است ، اما OBA نگرانی از حریم خصوصی مصرف کننده و محافظت از داده ها را افزایش می دهد. [20]

رویکرد جدید غیر خطی بازاریابی
بازاریابی غیرخطی ، نوعی بازاریابی تعاملی ، یک رویکرد بازاریابی طولانی مدت است که مبتنی بر کسب و کارهایی است که اطلاعات مربوط به فعالیتهای آنلاین کاربر اینترنت را جمع آوری می کنند و سعی می کنند در چندین زمینه قابل مشاهده باشند. [26]

برخلاف تکنیک های سنتی بازاریابی ، که شامل پیام رسانی مستقیم و یک طرفه به مصرف کنندگان (از طریق چاپ ، تلویزیون و تبلیغات رادیویی) است ، استراتژی های بازاریابی دیجیتال غیرخطی با هدف دستیابی به مشتریان احتمالی از طریق چندین کانال آنلاین است. [27]

این تغییر همراه با دانش مصرف کننده بالاتر و تقاضا برای عرضه های پیشرفته مصرف کننده ، بسیاری از مشاغل را مجبور کرده است تا در مورد استراتژی اطلاع رسانی خود تجدید نظر کنند و تکنیک های بازاریابی غیرخطی ، کانال های تک خطی را برای حفظ قرار گرفتن در معرض نام تجاری ، مشارکت و دسترسی کافی به بازار انتخاب کنند. [28]

استراتژی های بازاریابی غیرخطی شامل تلاش برای انطباق تبلیغات با سیستم عامل های مختلف [29] و متناسب سازی تبلیغات با خریداران مختلف است نه مخاطبان منسجم. [26]

تاکتیک ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی ویدئویی
بازاریابی ایمیلی
وبلاگ نویسی
بازاریابی وب سایت
جستجوی پولی / تبلیغات متنی
برخی مطالعات نشان می دهد که پاسخ های مصرف کننده به رویکردهای سنتی بازاریابی برای مشاغل کمتر قابل پیش بینی است. [30] طبق یک مطالعه در سال 2018 ، تقریباً 90٪ از مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده قبل از مراجعه به فروشگاه یا خرید ، در مورد محصولات و مارک های آنلاین تحقیق کردند. [31] شاخص وب جهانی تخمین زده است که در سال 2018 ، کمی بیش از 50٪ از مصرف کنندگان در مورد محصولات در رسانه های اجتماعی تحقیق کرده اند. [32] مشاغل معمولاً به افرادی اعتماد می كنند كه محصولات خود را از طریق مثبت در رسانه های اجتماعی به تصویر می كشند و ممكن است استراتژی بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن افرادی كه در رسانه های اجتماعی زیادی دنبال می كنند تطبیق دهند تا چنین نظراتی ارائه دهند. [33] به این ترتیب ، مشاغل می توانند از مصرف کنندگان برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنند و هزینه شرکت را کاهش دهند. [34]



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()